پس از ثبت و ارسال سفارش پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد. برای ثبت سفارش عمده و همکاری در فروش تماس بگیرید.
آخر هر ماه بین سفارش‌های ثبت شده روی سایت قرعه‌کشی (دیدن نتایج) انجام شده و به سه نفر هدایایی تقدیم خواهد شد.
روش‌های ارسال: پست، تیپاکس و الوپیک

انواع سوتین کدامند؟

انواع سوتین:

با توجه به توسعه صنعت پوشاک در جهان سوتین‌ها دارای تنواع بی‌نظیری هستند. در این مقاله چند دسته کلی از آن‌ها معرفی می‌شوند.

1. سوتین‌ پددار

سوتین‌های پددار با لایه‌های پر شده یا جیب‌هایی برای قرار دادن پد متحرک ساخته شده‌اند. این سبک زمانی بهترین عملکرد را دارد که اصلی‌ترین نگرانی شما پنهان کردن نیپل باشد. همچنین به حجم سینه شما اضافه می‌شود و شکل گردتر و پرترکیبی به آنها می‌بخشد. سوتین‌های پددار به دو سبک با سیم و بدون سیم موجود هستند. سوتین‌های پددار با سیم کمی سینه‌ها را بالا برده در حالی که سوتین‌های بدون سیم برای استفاده روزمره عالی هستند.

  1. سوتین تی‌شرت

سوتین تی‌شرت به سوتین‌های پددار شبیه است. دارای فوم نرم و صافی است که زیر لباس‌های بدن‌نما هیچ اثری روی بدن نمی‌گذارد.

  1. سوتین پوش آپ یا سوتین جک‌دار

سوتین جک‌دار، سینه‌های شما را بالا می‌برد و به هم نزدیک می‌کند. این سوتین‌ها معمولا دارای کاپ‌های زیرسینه‌ای با سیم برای بالابردن سینه‌هاست. آنها دارای پد زاویه‌دار هستند که شکل و شمایل سینه‌های شما را به شدت تغییر می‌دهند.

  1. سوتین سیمی یا سوتین فنردار

همانطور که از نام آن پیداست، این سوتین‌ها دارای کاپ با سیم زیرین هستند، با این حال کاپ‌ها ممکن است دارای پد باشند یا نباشند. سیم‌های زیرین برای بالابردن سینه‌ها و شکل دادن به آنها، کمک می‌کنند. این سبک بیشتر برای زنانی که حس می‌کنند سینه‌هایشان افتاده‌اند و لیفت اضافی نیاز دارند، مناسب است.

  1. سوتین چند منظوره یا قابل تبدیل به دکلته

این سوتین، پادشاه همه سوتین‌هاست. با بندهای قابل جدا شدن، این سوتین، چندمنظوره‌ به شما اجازه می‌دهد که شامل یک بند، دو بند و حتی بدون بند باشد.

  1. سوتین بدون بند

سوتین‌ بدون بند تقریبا خودش را توضیح می‌دهد. حمایت اصلی آن توسط کاپ‌های با سیم و یک لایه پوششی سیلیکونی در لبه‌ها که از لغزش سوتین جلوگیری می‌کند، ارائه می‌شود. گاهی اوقات این سبک دارای استخوان‌های کناری برای حمایت بیشتر است. این سوتین برای لباس‌های بلند، بدون بند یا بازوهای برهنه مناسب است.

  1. سوتین بالکنت

سوتین بالکنت با بند‌های گسترده یا با فاصه زیاد از هم قابل تشخیص است. نام آن از کلمه “بالکن” گرفته شده است که به طور خیلی خلاصه قسمت یقه را که توسط بندهای دور از هم ایجاد می‌شود، شبیه‌سازی می‌کند. این سبک سوتین برای یقه‌های پهن مناسب است.

  1. سوتین جلوباز شو

این نوع سوتین دارای قفل یا قلاب در قسمت مرکزی است که از آن به‌عنوان راحت‌ترین نوع سوتین نام می‌برند. این سبک بین بانوانی که سختی یا عدم راحتی در قفل کردن سوتین در پشت را تجربه می‌کنند، محبوب است.

  1. سوتین گردنی

سوتین گردنی دارای یک بند تکی است که یا دور گردن قرار می‌گیرد یا بندهایی دارد که در پشت گردن می‌توان آن‌ها را بست. این سبک بهترین گزینه برای لباس‌های دکلته پشت گردنی است. بیشتر سوتین‌های چندمنظوره امکان تبدیل شدن به سبک گردنی را نیز دارند.

  1. سوتین باندی

سوتین باندی نیز به عنوان سوتین تیوب نامیده می‌شود. این سوتین ساختاری بسیار ساده دارد و هیچ سیم، پدینگ و بندی ندارد. اما بسیاری از سوتین‌های باندی دارای جیب‌های داخلی هستند که می‌توان پد درون آن‌ها را قرار داد. این سبک سوتین بهترین گزینه برای زمانی است که نمی‌خواهید بندهای سوتین‌ قابل مشاهده باشد.

  1. سوتین شیردهی

سوتین شیردهی برای مادران یک رحمت است. این سوتین‌ها دارای پرده‌ای در قسمت کاپ هستند که برای دسترسی آسان به شیردهی طراحی شده است. این پرده‌ها معمولاً با یک قلاب جدا شده‌اند که با یک دست تنها می‌توان آن‌ها را باز کرد و شیردهی را آسان کرد. این سوتین‌ها از جنس پارچه‌ی پنبه‌ای تنفس‌پذیر ساخته شده‌اند و بدون پد و سیم هستند تا در زمان تغییر شکل و اندازه‌ی سینه مادران، مادر را در حالت بیشترین آسایش نگه دارند. این سوتین‌ها همچنین با نام سوتین بارداری شناخته می‌شوند.

  1. سوتین پلانج

سوتین پلانج دارای کاپ‌هایی با پوشش نیمه که یک سوم سینه را پوشش می‌دهند و یک گردن‌بند عمیق تا قسمت مرکزی دارند. این سوتین‌ها بهترین کارایی را زیر لباس‌هایی از نوع سینه‌باز دارند و مطمئن می‌شوید که سوتین شما به‌صورت نامطلوب ظاهر نمی‌شود.

  1. سوتین قفسی

یک سوتین قفسی سبکی بسیار جذاب دارد که شامل چندین بند فانتزی در جلو یا پشت است. این سبک به گونه‌ای است که هیچ زنی نمی‌تواند مقاومت کند. سوتین‌های قفسی می‌توانند با لباس‌های مدرن و مجلسی ست شوند یا فقط با یک جاکت استفاده شوند. به عبارت دیگر، این سوتین هم به عنوان لباس زیر و هم به عنوان لباس بیرونی استفاده می‌شود.

  1. سوتین ورزشی

سوتین ورزشی یکی از ضروریات هر نوع فعالیت ورزشی است. این سوتین‌ها سینه را پشتیبانی کرده و لرزش آن را کاهش می‌دهند. با توجه به نوع فعالیت ورزشی، می‌توانید از بین سوتین‌های کم‌اثر، متوسط‌اثر و بالا‌اثر یکی را انتخاب کنید.

  1. سوتین چسبان (سوتین چسبی یا ژله‌ای)

سوتین‌های چسبان بدون بند عقب یا بند شانه هستند. آنها دارای چسبندگی در داخل کاپ‌های سوتین هستند که به بدن چسبیده و در جای خود نگه داشته می‌شوند. این سوتین‌ها بهترین کارایی را زیر لباس‌های بدون بند و شانه دارند. با این حال، آنها ممکن است برای زنان با سینه سنگین بهترین کارایی را ارائه ندهند.

  1. سوتین عروسی (سوتین دانتل)

سوتین‌های عروسی جذاب‌ترین نوع سوتین هستند. پارچه‌های با کیفیت بالا مانند پارچه‌های دانتل و ابریشم به جذابیت آن اضافه می‌کند. طرح‌های آن بسیار جذاب و کاربردی هستند.

  1. سوتین‌های فول فیگر

همان‌طور که از نامش پیداست، سوتین‌های فول فیگر دارای فضای پوشش کامل و پوشش کناره‌های گسترده‌تری هستند. این سبک‌ها برای زنانی که سینه‌های بزرگ و پرپشت دارند، بهتر کار می‌کنند.

  1. سوتین بدون پد

سوتین بدون پد برای زنان با سایز سینه بزرگی که نمی‌خواهند حجم اضافی داشته باشند، مناسب‌تر است. پوشش بدون حجم اضافی، شکل طبیعی سینه شما را بهبود می‌بخشد، بدون اینکه آنها به شکل ناهماهنگی بنظر برسند. و با توجه به اینکه دو لایه هستند، هیچ نیپلی نشان داده نمی‌شود. این سوتین به شما راحتی می‌دهد تا تمام روز آزادانه حرکت کنید. آنها به قدری سبک هستند که شما حتی حس نمی‌کنید که سوتینی را روی بدن خود دارید. به همین دلیل، بسیاری از مردم آنها را به عنوان یک گزینه عالی برای استفاده روزمره در نظر می‌گیرند.

melorini

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *